siasidugout 42

ہیروں کی تلاش میں مدد دینے والا پودا دریافت

نایاب افریقی پودا زمین کے نیچے ہیروں کا اشارہ کرتا ہے۔

ایک ماہر ارضیات نے لائبیریا میں ایک کانٹے دار کھجور جیسا پودا دریافت کیا ہے جو لگتا ہے کہ صرف کمبرلائٹ پائپوں کے اوپر اگتا ہے – آتش فشاں چٹانوں کے کالم جو کہ زمین کی گہرائی تک پھیلے ہوئے ہیں ، قدیم پھٹنے سے جو ہیرے کو پردے سے نکالتے ہیں۔ اگر یہ پلانٹ اتنا ہی چنچل ہے جتنا کہ لگتا ہے تو مغربی افریقہ میں ہیرے کے شکاریوں کے پاس ہیروں سے بھرپور ذخائر تلاش کرنے کا ایک آسان ، طاقتور طریقہ ہوگا۔ واشنگٹن ، ڈی سی میں کارنیگی انسٹی ٹیوشن فار سائنس میں ہیرے کی تحقیق میں ماہر ماہر ارضیات سٹیون شیرے کہتے ہیں کہ پراسپیکٹرز “پاگلوں کی طرح اس پر چھلانگ لگانے جارہے ہیں۔

کان کنوں کو طویل عرصے سے معلوم ہے کہ خاص پودے ایسک برداشت کرنے والی چٹانوں کا اشارہ دے سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، سکینڈینیویا میں گلابی پھولوں کا ایک چھوٹا پودا لائکینس الپائنا اور وسطی افریقہ میں سفید پھولوں والی جھاڑی ہومناسترم کتنگینسے (Haumaniastrum katangense) دونوں تانبے سے وابستہ ہیں۔ اسکی وجہ یہ ہے کہ پودے خاص طور پر تانبے کے خلاف برداشت کرتے ہیں جو کہ مادے سے مٹی میں گر جاتے ہیں۔

لیکن ایک نیا پودا جسے پانڈانوس کینڈیلبرم کے نام سے پہچانا گیا ہے ، ہیرے والے کمبرلائٹ کیلئے پہلا اشارہ ہے. ریسرچر ہیگرٹی کو شبہ ہے کہ پودے نے کمبرلائٹ مٹی میں ڈھال لیا ہے ، جو میگنیشیم ، پوٹاشیم اور فاسفورس سے بھرپور ہے۔
ہیگرٹی کہتے ہیں جنہوں نے اقتصادی ارضیات کے جون جولائی کے شمارے میں یہ دریافت شائع کی ہے کہ یہ ایک بہت اچھی کھاد کی طرح لگتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں