siasidugout 70

پاکستان لیکسن گروپ اور ایئر عربیہ کم قیمت پر نئی ایئر لائن فلائی جناح شروع کرے گا۔

پاکستان کے لکسن گروپ اور مشرق وسطیٰ کے بجٹ کیریئر ایئر عربیہ نے جمعہ والے دن کہا کہ وہ پاکستان سے گھریلو اور بین الاقوامی روٹس پر کم قیمت والی ایئر لائن کا آغاز کریں گے۔
انہوں نے ایک بیان میں کہا کہ نیا کیریئر فلائی جناح جوڑے کے مابین مشترکہ منصوبے کے طور پر کام کرے گا۔
بیان میں کہا گیا ہے کہ نئی ایئر لائن پاکستان کے سفر اور سیاحت کے شعبے میں مدد کرے گی اور ملک کی معاشی ترقی اور روزگار کے مواقع پیدا کرنے میں معاون ثابت ہوگی۔
ایئر عربیہ متحدہ عرب امارات کے شارجہ اور راس الخیمہ سے کام کرتی ہے اور ابوظہبی ، مصر ، مراکش اور آرمینیا میں اسی طرح کے مشترکہ منصوبے ہیں۔ اس کے حصص دبئی فنانشل مارکیٹ میں درج ہیں۔

ایئرلائن پچھلے سال کورونا وائرس پھیلنے کے تناظر میں توسیع کے لیے آگے بڑھ رہی ہے کیونکہ کم لاگت والے کیریئرز سفر میں وبائی امراض کے بعد اضافے پر شرط لگاتے ہیں۔

جب دوسرے طرف وزیراعظم عمران نے بھی پاکستان لیکسن گروپ اور ایئر عربیہ کا کم قیمت پر نئی ایئر لائن فلائی جناح شروع کرنے پر خیر مقدم کیا۔ انہوں نے ٹویٹر پر خیر مقدم کرتے ہوئے کہا میں ائیر عربیہ کو پاکستان میں خوش آمدید کہتا ہوں اور مقامی سرمایہ کاروں کے ساتھ ان کی شراکت داری میں ایک نئی پاکستانی ایئرلائن فلائی کیلئے کامیابی کی خواہش کرتا ہوں۔ میری حکومت پاکستان کے بڑھتے ہوئے سفر اور سیاحت کے شعبے میں سرمایہ کاری کو راغب کرنے کے لیے پرعزم ہے جو بے پناہ مواقع فراہم کرتی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں