ministry of energy awards licenses for oil and gas exploration 3

وزارت توانائی نے اٹک اور لورالائی میں تیل اور گیس کی تلاش کے لئے لائسنس دے دیئے۔

وزارت توانائی (پیٹرولیم ڈویژن) نے بدھ کے روز صوبہ پنجاب کے ضلع اٹک اور بلوچستان کے ضلع لورالائی میں ملک کو توانائی کے شعبے میں خود انحصار بنانے کی حکمت عملی کے تحت تیل اور گیس کی تلاش کی سرگرمیاں شروع کرنے کےلئے لائسنس دیئے.
وزرات توانائی (پیٹرولیم ڈویژن) کی خبر کے مطابق وفاقی وزیر برائے توانائی حماد اظہر نے بھی لائسنس دینے کی تقریب میں شرکت کی۔

وفاقی وزیر برائے توانائی حماد اظہر نے کہا کہ 30،000 ڈالر ہر سال اچھی طرح سوراخ کرنے والے علاقے میں سماجی بہبود کی سرگرمیوں کے لیے خرچ کیے جائیں گے۔

انہوں نے اس بات کا اظہار کیا کہ کامیاب ڈرلنگ اور ہائیڈرو کاربن کے ذخائر کی دریافت کے بعد ملک کا ایندھن درآمدی بل کم ہو جائے گا۔انہوں نے مزید کہا کہ حکومت نے ملک بھر میں ممکنہ علاقوں میں غیر استعمال شدہ معدنی وسائل کی شناخت اور استحصال کی کوششوں کو تیز کر دیا ہے۔

وفاقی وزیر حماد اظہر نے کہا کہ حکومت آنے والے چند مہینوں میں آف شور آئل اینڈ گیس لائسنس دے گی۔

انہوں نے کہا کہ حکومت مائع ، قدرتی گیس (ایل این جی) کی بڑھتی ہوئی درآمد کے لیے نئے ٹرمینلز کے قیام کے عمل میں ہے۔ جس کا مقصد ملک کی بڑھتی ہوئی توانائی کی ضروریات کو موثر انداز میں پورا کرنا ہے۔ اس کے علاوہ انہوں نے کہا کہ ملک میں تیل اور گیس کے نئے ذخائر دریافت کرنے کے لیے ریسرچ کی سرگرمیاں بہت تیز دی گئی ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں