siasidugout 46

اگرآپ اپنے مسلز بنانا چاہتے ہیں تو یہ قدرتی طریقہ اپنائیں

آئیے ان تجاویز پر چلتے ہیں جو آپ کے مسلز کو بنانے میں مددگار ثابت ہو نگے۔

1. گری گردار میوے کھائیں.

پتلی لڑکے/لڑکی کے لیے سب سے پہلے ضروری ہے کہ وہ ناشتے میں باقاعدگی سے گری دار میوے کھانا شروع کریں۔ گری دار میوے آپ اپنے ساتھ بیگ میں بھی کہی لے جا سکتے ہیں یہ آپکی کیلوری کی مقدار کو فوری طور پر بڑھانے اور محفوظ وزن میں اضافے کا ایک بہت آسان طریقہ ہے۔ اسکے علاوہ یہ پیٹ میں بھی بہت کم جگہ لیتے ہیں، آپ کو شاید ہی محسوس ہو کہ آپ نے کچھ کھایا ہے۔

2. خشک اور تازہ میوہ کھائیں۔

زیادہ کیلوریز حاصل کرنے میں مدد کے لیے ایک اور فوری چال یہ ہے کہ زیادہ تر تازہ پھلوں کے بجائے خشک میوہ جات کا انتخاب کریں۔ اگرچہ تازہ پھل یقینی طور پر صحت مند اور اچھی پٹھوں کی تعمیر کی غذا کا حصہ ہے لیکن یہ آپکو خشک میوہ جات کی بے نسبت زیادہ وزن دینے کا سبب بنے گا۔ اگر آپ واقعی اپنی کیلوری کی مقدار کو پورا کرنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں تو خشک میوہ جات کا کثرت سے انتخاب کریں۔ در حقیقت میں کچھ خشک میوہ جات کو اوپر بیان کردہ گری دار میوے کے ساتھ اپنے غذائیت سے بھرپور کیلوری سے بھرے ٹریل مکس میں ملا دیں۔ کلاسوں کے درمیان کھانا کھلانا بہت اچھا ناشتہ ہے۔

3.دلیا کھائیں۔

دلیا کاربوہائیڈریٹ کا ایک بہترین ذریعہ ہے جو پٹھوں کے حصول کے لیے کسی بھی غذا میں تجویز کیا جاتا ہے۔ اسے زیادہ تر سردی میں ہی پیش کیا جاتا ہے۔ پکا ہوا دلیا پیٹ میں بہت زیادہ جگہ لیتا ہے اور فوری طور پر آپ کو بہت کم کیلوریز پر بھرا ہوا محسوس کرے گا تاہم اسے کچا کھائیں اور آپ آسانی سے 400-500 کیلوری کی مالیت کی دلیا کو کم کر سکتے ہیں۔ کچھ ذائقہ دار میوے، کشمش، اور شاید ایک کھانے کا چمچ یا دو مونگ پھلی کے مکھن میں ٹاس کریں اور آپ اپنے دن کا آغاز کرنے کے لیے بہت زیادہ کیلوری والا ناشتہ کریں۔

4. دبلی پتلی گوشت اور چربی والی مچھلی کثرت سے کھائیں۔

آپ کے پٹھوں کی تعمیر کے ہتھیاروں میں پروٹین کے دو سرفہرست ذرائع ہیں جن میں دبلی پتلی سرخ گوشت اور چربی والی مچھلیاں ہیں۔ یہ دونوں پتلے لڑکے اور لڑکی کے لیے بہترین ثابت ہوں گے کیونکہ وہ نہ صرف آپ کو پروٹین مہیا کرتے ہیں جس کی آپ کو زیادہ دبلی پتلی پٹھوں کی تعمیر کے لیے ضرورت ہوتی ہے ، بلکہ وہ آپ کو کچھ صحت مند چربی بھی دیتے ہیں۔ یعنی یہ آپکو ان انتخابوں کے ساتھ مجموعی طور پر زیادہ کیلوریز دینگے۔ جس سے آپ پٹھوں کے محفوظ حصول کرنے کی مقصد میں کامیاب ہوجائیں گے۔

5. کم کثافت والے کھانے سے پرہیز کریں۔

مشورے کا اگلا ٹکڑا جو کہ تمام پتلے لوگوں کیلئے ہے وہ یہ ہے کہ بہت کم کثافت والی کھانوں سے پرہیز کریں۔ اس میں تازہ پھلوں اور سبزیوں کی زیادہ مقدار ، سوپ ، پکا ہوا دلیا ، پاپ کارن ، اور کوئی بھی ایسی خوراک شامل ہے جو چند کیلوریز کے لیے زیادہ مقدار پیش کرتی ہے۔ اس کے بجائے ، آپ اس کے برعکس ایسی غذائیں جن میں کیلوری کی کثافت سب سے زیادہ ہو کھا سکتے ہیں تاکہ آپ زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھا سکیں۔

6. بادام کا مکھن.

ایک کمزور آدمی کے طور پر اگر آپ مسلز کی تعمیر کے لیے ایک غذا پسند کرتے ہیں تو بادام کا مکھن آپ کیلئے بہترین ہوسکتا ہے۔ ہر ممکن چیز پر قدرتی بادام کا مکھن لگائیں تازہ پھل ، پوری گندم کا ٹوسٹ یا بیگل وغیرہ ، یہ آپ کی کیلوری کی مقدار کو بڑھانے اور مسلز کو فائدہ دینے کا تیز اور آسان طریقہ ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں