4

پنجاب بورڈ میں میٹرک اور انٹر کے نتائج کا اعلان 48 گھنٹے میں کرنے کا حکم جاری کر دیا گیا

پنجاب کے تمام تعلیمی بورڈ میٹرک اور انٹرمیڈیٹ کے سالانہ امتحانات 2021 کے نتائج کا اعلان 48 گھنٹوں کے اندر کریں گے.پنجاب میں نو تعلیمی بورڈ ہیں جن میں BISE بہاولپور ، BISE ڈی جی خان ، BISE فیصل آباد ، BISE گوجرانوالہ ، BISE لاہور ، BISE ملتان ، BISE راولپنڈی ، BISE سرگودھا ، BISE بورڈ اور BISE ساہیوال شامل ہیں۔

پنجاب ایچ ای ڈی (H E D)نے جولائی میں تمام بورڈز کو ہدایات جاری کی تھیں. جس کے مطابق میٹرک اور انٹرمیڈیٹ سالانہ امتحانات 2021 کے امیدواروں کو پارٹ اول کے امتحانات میں شرکت کرنی تھی۔

ملک کی اعلیٰ کوویڈ 19 (COVID-19) تنظیم نے فیصلہ کیا تھا کہ طلبہ صرف اختیاری مضامین کے امتحانات دیں گے۔

امتحانات اگست میں ہوئے تھے لیکن ابھی تک کسی بھی امتحان بورڈ نے ان امتحانات کے نتائج کا اعلان نہیں کیا کیونکہ پروموشن پالیسی کے ردعمل کے لیے صوبائی کابینہ کی منظوری درکار تھی۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ ستمبر کے وسط میں منعقدہ بین الصوبائی وزراء کانفرنس (آئی پی ای ایم سی) نے فیصلہ کیا کہ اختیاری مضامین کی اوسط کو لازمی مضامین میں نمبروں کے حساب سے لیا جائے گا۔

طالب علموں کی سہولت کے لیے یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ تمام امیدوار جو کسی بھی مضمون میں فیل ہو گئے ہیں انہیں کمپیوٹنگ ایوریج کے مقصد کے لیے 33 فیصد نمبر دیے جائیں گے۔

چونکہ یہ پالیسی پنجاب میں پہلے سے موجود پالیسی کے برعکس تھی ، اس لیے اسے کابینہ سے منظور کرانے کا فیصلہ کیا گیا۔

صحافی سے گفتگو کرتے ہوئے پنجاب کے وزیر اعلیٰ تعلیم راجہ یاسر ہمایوں سرفراز نے کہا کہ پنجاب کابینہ کا کم از کم آدھا حصہ اس فیصلے کی منظوری دے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ تمام بی آئی ایس ای (BISI)پہلے ہی نتائج تیار کر چکے ہیں اور ایک بار پالیسی کی باقاعدہ منظوری کے بعد بورڈ نتائج کا اعلان کریں گے۔

انہوں نے امید ظاہر کی کہ پنجاب میں میٹرک اور انٹرمیڈیٹ امتحانات 2021 کے نتائج کا اعلان جلد کیا جائے گا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں