siasidugout 122

“انسانی زندگی میں پودوں کی اہمیت”

پودے کیوں اہم ہیں اس کا اندازہ لگانے کے لیے ، یہ جائزہ لینا مددگار ثابت ہو سکتا ہے کہ وہ اتنا بڑا کردار کیوں ادا کرتے ہیں۔
ماحول میں ان کے کردار کا جائزہ لیے بغیر پودے کیوں اہم ہیں اس پر بحث کرنا ناممکن ہوگا۔ یہ وہی چیز ہے جو زمین کو دوسرے سیاروں سے الگ کرتی ہے کیونکہ یہ صرف ایک ہی ہے جو ہم جانتے ہیں کہ زندگی کو برقرار رکھ سکتا ہے۔ پودوں کو بہت سے بنیادوں کی وجہ سے ضروری سمجھا جاتا ہے جس سے وہ زندگی کو سہارا دیتے ہیں۔ ماحول میں آکسیجن جاری کرنے کے علاوہ ، وہ کاربن ڈائی آکسائیڈ جذب کرتے ہیں ، رہائش گاہ اور خوراک مہیا کرتے ہیں ، اور پانی کے چکر کو منظم کرتے ہیں۔


جیسا کہ زیادہ تر لوگ جانتے ہیں ، پودے کاربن ڈائی آکسائیڈ لیتے ہیں اور آکسیجن خارج کرتے ہیں۔ جو چیز آپ کو جان کر حیرت زدہ کر سکتی ہے سائنسدان اس بات پر متفق ہیں کہ ہماری ہر سانس میں سمندری پودوں کی آکسیجن ہوتی ہے۔ اس میں سے زیادہ تر آکسیجن چھوٹے سمندری پودوں سے آتی ہے-جسے فائٹوپلانکٹن phytoplankton کہتے ہیں-جو پانی کی سطح کے قریب رہتے ہیں اور دھاروں کے ساتھ بہتے ہیں۔ Phytoplankton سمندر میں ایک خلیے والا پودا ہے جو یہ کردار ادا کرتا ہے آکسیجن کا آدھے سے زیادہ حصہ آپ سمندری فوٹو سنتھیسائزر سے لیتے ہیں ۔ تاہم ، زمینی پودے اضافی آکسیجن بناتے ہیں اور یہ بھی اہم ہیں۔ جب ماحول کو برقرار رکھنے اور بہتر بنانے کے بارے میں غور کرتے ہے تو ، سمندر کے ساتھ ساتھ زمین پر پودوں کی حفاظت کو ایک خاص ترجیح دینی چاہیے۔

پودوں کا ایک دلچسپ پہلو جب ان کے ماحولیاتی اثرات کی بات آتی ہے وہ یہ ہے کہ وہ آب و ہوا کی تبدیلی کو کم کرنے میں بھی مدد کرسکتے ہیں۔ سب سے بڑا ماحولیاتی خدشات میں سے ایک جیواشم ایندھن fossil fuel جلانا ہے جو کاربن ڈائی آکسائیڈ کی اعلی سطح کو خارج کرتا ہے۔ معاشرے کی اکثریت توانائی کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے جیواشم ایندھن (fossil fuel) پر بہت زیادہ انحصار کرتی ہے۔ یہ ایک ایسا علاقہ ہے جہاں پودوں کا بڑا اثر ہوتا ہے۔ پودوں کو کاربن ڈوب سمجھا جاتا ہے کیونکہ وہ ماحول سے کاربن ڈائی آکسائیڈ کو ذخیرہ کرسکتے ہیں۔ پورے ماحولیاتی نظام بشمول tropical rainforests, coral reefs اور wetlands کو اہم اور ضروری کاربن سنک (carbon sink) ماحولیاتی نظام سمجھی جاتی ہیں۔

جس طرح پودے بڑوں کی صحت میں کردار ادا کرتے ہیں ، ان کی موجودگی بچوں پر زیادہ اثر ڈال سکتی ہے۔ بچوں کو بڑے ہونے کے لیے صاف ستھرا ماحول درکار ہوتا ہے اور ہوا کا معیار خراب ہونے پر سانس لینے میں دشواریوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس لیے علاقے میں پودے لگانے کے ساتھ ساتھ دیگر آلودگیوں کو کم کرنے سے بچوں کے بڑھنے کے ساتھ ساتھ انہیں صحت مند رکھنے میں مدد مل سکتی ہے

پودے بچوں کے سیکھنےاور بڑھنے کے ساتھ ساتھ ان کی افزائش کا ایک بہترین طریقہ ہیں۔ دنیا بھر میں کلاس رومز میں کی جانے والی سب سے دلچسپ سرگرمیوں میں سے ایک یہ ہے کہ بچے بیج سے پودا اگائیں۔ وہ سیکھیں گے کہ پودے کیسے اگتے ہیں ، انہیں صحت مند کیسے رکھا جائے ، اور وقت کے ساتھ ساتھ ان کی دیکھ بھال کیسے کی جائے۔ بائیولوجی سیکھنے کا یہ ایک عمدہ طریقہ ہے جس پر ہاتھ سے نقطہ نظر ہے۔ سیکھنے کے دیگر طریقوں میں پیدل سفر اور مقامی پودوں کی شناخت ، مختلف پتے جمع کرنا اور ان کی شناخت کرنا اور بہت کچھ شامل ہوسکتا ہے۔ اپنے بچو کو پودوں اہمیت بتانا ہماری زمداری اور قومی فریضہ ہے.

تحریر : سیدہ ودیعہ انور

آپ سیدہ ودیعہ انور کو ٹویٹر پر بھی @its_Amanat فالو کر سکتے ہیں

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں